Toteutimme NPS (Net Promoter Score) -asiakaskyselyn. NPS-kyselyllä kartoitetaan asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta ja se antaa numerotuloksen väliltä -100 … +100.

Yksiköidemme saamat pisteet olivat:

    • Metallimyynti: +44 (=Hyvä)
    • Konepajapalvelut: +58 (=Erinomainen)
    • Asennus- ja kunnossapitopalvelut: +58 (=Erinomainen)
    • Teollisuusputkistot ja säiliöt: +67 (=Erinomainen)

Keräsimme samalla myös vapaata palautetta palveluidemme kehittämiseksi edelleen.

Iso kiitos kaikille vastanneille! 😊

Kaksi henkilöä kättelee yhteistyön merkiksi.
sah-ko oy tuotannon turvaaja laadun tekijä logo

Jätä meille yhteydenottopyyntö tai anna meille palautetta

Tietosuojaselosteemme voit lukea tästä (avautuu uuteen välilehteen)